October 22, 2019 at 7:21 pm

Jornades de la Gent Gran Activa d’Alella

Un any més amb la vellesa d’Alella…

L’última setmana de maig el poble d’Alella es bolca en la gent gran en unes jornades d’allò més divertides i emotives… on mitjançant diverses activitats i actes fan que els més grans siguin els protagonistes.

Des de la Fundació procurem participar-hi i enguany hem pintat tot escoltant música, guarnit estovalles amb l’ajuda d’infants, ballat i elaborat uns pastissos d’estiu que després vàrem poder tastar!!! Des d’aquí agrair a totes les entitats, centres, escoles i persones que ho fan possible!!! Nosaltres ja esperem les properes, fins l’any que ve!!!

2015 , Activitats , Alella , Discapacitats , Gent Gran # , , ,