November 18, 2019 at 1:29 am

REGALEM EMOCIONS A CANVI DE SOMRIURES

Festa, regals, música, tambors i baquetes… un petit resum del Nadal a Santa Clara!!!

Gener  2016… tot un any per  endavant,  treballant dia a dia per millorar la qualitat de vida dels més fràgils, vivint emocions al seu costat i perseguint  nous reptes socials.

Amb aquest vídeo, des de la Fundació Tutelar Santa Clara, volem acomiadar el 2015 i agrair, molt especialment, a tots els voluntaris i col·laboradors que ens feu sentir l’essència de la tutela amb tants moments inoblidables.

Vídeo recull d’imatges del Nadal 2015 realitzat per Aina Bonich – Voluntària Fundació Tutelar Santa Clara. Dinar amb concert a càrrec d’alumnes de l’Escola Sta. Maria del Pino d’Alella i entrega de regals a les residències acompanyats dels Timbalers del Masnou.

2015 , Alella , celebració , Discapacitats , Festa Fundació , Gent Gran , Nadal # , , , , , , , , , ,