May 25, 2019 at 7:39 pm

Castanyada

Hem fet de pastissers!!!

Enguany des de la Fundació hem volgut participar de la celebració de la castanyada d’una manera especial… volíem que els tutelats poguessin cuinar i elaborar els seus propis panellets i moniatos!!!  i així ha estat, els nostres tutelats s’han convertit en mestres de la rebosteria!!!

Es van organitzar dos tallers dirigits per la xef Gavina a la botiga especialitzada en cuina “El cullerot” del Masnou, on ens van ensenyar i ajudar a fer els panellets típics de Tots Sants i una terrina dolça de moniato a la canyella. Evidentment, un cop fets els vam degustar i ,malauradament, no us en vam poder oferir perquè… no en va quedar ni les engrunes!!!

2015 , Activitats , castanyada , Discapacitats , Gent Gran # , , , , , , , ,