July 20, 2019 at 3:14 am

3ª Festa Fundació Tutelar Santa Clara

Veniu a celebrar amb nosaltres l’acompliment, un any més, de les fites de la fundació…

El proper divendres 18 de setembre a les 17 hores us esperem un any més a la plaça de l’Ajuntament d’Alella!!! Començarem la festa amb la pólvora dels trabucaires del vi d’Alella, seguirem amb  activitats pels més petits mentre els professionals del Complex Esportiu Municipal d’Alella, ens faran ballar de valent amb la seva música i coreografies. Per recuperar forces després de tantes emocions el Bar “La Plaça” i el “Museu dels Àngels” ens convidaran a berenar.

Per finalitzar la festa farem una arrossada!!!! Us animem a venir i passar una tarda amb els nostres tutelats i professionals!!

Festa_FTSC_2015-01 Cartell

2015 , Activitats , Alella , celebració , Discapacitats , Festa Fundació , Gent Gran # , , , , , , , ,