QUI SOM?

La Fundació Tutelar Santa Clara es caracteritza per un Patronat actiu i molt compromès, tant en el dia a dia de l’entitat, com per l’esperit d’innovar i créixer amb nous reptes, treballant conjuntament amb un equip de professionals de diferents àrees amb vocació de donar una atenció personalitzada i propera.

EL PRINCIPI DE LA NOSTRA HISTÒRIA…

La Fundació Tutelar Santa Clara va néixer a principis de l’any 2003, promoguda per la Fundació Sant Francesc d’Assís*, essent aprovada pel Protectorat de Fundacions de la Conselleria de Justícia amb el número 1.883 del seu registre, resolució 21/10/2003.
La raó de ser i l’eix central sobre el qual giren totes les activitats de la Fundació Tutelar Santa Clara és exclusivament de caire social i sense ànim de lucre, amb la finalitat principal de tenir cura i vetllar per aquelles persones que per la seva condició especial han estat legalment incapacitades, total o parcialment, protegint-ne la seva integritat personal i patrimonial, si és el cas.

Des d’aquells inicis de l’any 2003 fins a avui, la Fundació Tutelar Santa Clara ha seguit un ritme pausat però de consolidació en la seva tasca de servei, tenint cura actualment de més de 80 persones al seu càrrec, principalment de la comarca del Maresme, sense excloure, però, usuaris d’altres indrets del Barcelonès Nord.

* Institució de gran abast dins el camp social d’atenció a les persones amb disminució psíquica i a la gent gran, amb més de 25 anys d’experiència en el servei assistencial

La nostra estructura

grafica