FES UN DONATIU

Si vols col•laborar amb la Fundació i així
ajudar-nos a portar a terme activitats de lleure, vacances i altres millores per la vida dels tutelats fent un donatiu, omple el següent formulari:

Recordeu que els donatius a fundacions i altres entitats sense afany de lucre, gaudeixen d’una desgravació fiscal del 25% a la declaració de la renda.
T’informem que les teves dades són confidencials i per a ús exclusiu de la Fundació Tutelar Santa Clara. Pots exercir el teu dret d’oposició, accés, rectificació i cancel•lació de les mateixes quan ho desitgis.

TOTA COL•LABORACIÓ ENS POT SER ÚTIL I NECESSÀRIA EN ALGUN MOMENT
I SEMPRE SERÀ BENVINGUDA I APROFITADA AL MÀXIM!

[dgx-donate]