FES-TE VOLUNTARI!!!

REGALAL’S EL TEU TEMPS…

si tens estones lliures o que vulguis dedicar a una bona causa, pots participar d’activitats i actes que organitzem donant-nos el teu suport i ajuda, la teva presència ens dóna força.

El nostre programa de voluntariat

L’objectiu del programa és aconseguir formar un grup de voluntaris que s’identifiquin amb la nostra Fundació i amb la tasca que aquesta desenvolupa. Activitats en les quals pots participar:
– acompanyaments d’ingrés hospitalari i/o a visites mediques;
– participar en les sortides d’oci que es fan amb persones tutelades;
– anar a veure’ls a la Residència.
L La finalitat del programa és crear un grup de voluntaris que contribueixin a millorar el benestar i la qualitat de vida dels tutelats, afavorint la seva autonomia.

Si estàs sensibilitzat amb els col•lectius amb els quals treballem, disposes de temps lliure i vols participar activament de forma desinteressada en la missió de la Fundació, mitjançant l’establiment d’una relació personal, càlida i propera amb els tutelats i de mutu acord, fes-te voluntari. Envia’ns les teves dades i t’informarem:

T’HI APUNTES??

Nom (requerit)
Email (requerit)
Assumpte
El teu missatge

He llegit i estic d'acord amb les condicions legals i privadesa