December 15, 2017 at 9:58 pm

4ª FESTA FUNDACIÓ

El divendres 6 d’octubre la Fundació Tutelar Santa Clara va celebrar la seva 4ª Festa a la plaça del poble d’Alella. Una jornada que pretén donar a conèixer la tasca de l’entitat i fer difusió dels temes relacionats amb la incapacitat legal i la tutela. A la festa hi participen i col·laboren l’Ajuntament d’Alella i diverses entitats i comerços del poble de manera totalment solidària i voluntària.

Enguany es va convidar als infants a participar en la decoració d’una samarreta obsequi de la Fundació on es podia llegir el lema “I tu, com cuides de qui t’estimes?” i amb la qual es va fer una gran foto conjunta des de la terrassa de l’Ajuntament. La gent va poder gaudir d’activitats infantils, timbalers, diables, música, berenar i una paella com a fi de festa acompanyada del millor maridatge.

Volem agrair molt especialment a tots els voluntaris i col·laboradors que vàreu compartir la jornada amb els nostres tutelats i a tots els assistents en aquesta trobada tan especial. Us esperem a la següent!!!

Col·laboradors: Ajuntament d’Alella,Timbalers del Most, Timbalers del Vi, Diables del Vi, Pompas de Jabón, Mag Òscar, Restaurant la Plaça, La Petita Mallorquina, Museu dels Àngels, Alta Alella Mirgin, Foto Baena, Serveis Integrals, Marius Sound i Quico Lluch.

Festa 2017 (11)Festa 2017 (8)Festa 2017 (3)Festa 2017 (4)Festa 2017 (6)Festa 2017 (7)Festa 2017 (9)Festa 2017 (2)Festa 2017 (5)Festa 2017 (10)Festa 2017(1)

2017 , Activitats , Alella , celebració , Discapacitats , Festa Fundació , Gent Gran # , , , , , , , , ,